trešdiena, 2010. gada 30. jūnijs

Nyuu! ^^

Šie pēdējie 4 datumi ir neliela pārmaiņa manā, nu jau ikdienas dzīvē, kurā es te īpaši daudz neiegriežos.
Katru dienu sanāk nelielu daļiņu sevis te atstāt, ūn es nezinu vai tas mani priecē vai nē, bet nu neliela pārmaiņa, lai nu ir.

My dear blog,
Hellõ,
Pa pēdējām 2 dienām tiku vaļā no 11 kredītpunktiem ūn nu esmu bez nekādiem parādiem, salīdzinoši labi nobeidzis sesiju [jā es ilgi vilku, bet nu nenožēloju, jo man čills kā nekā sākās jau pirms mēneša, kas ir vēl agrak kā pārējiem ^^]
Nja, 29ajā bija mana vārda diena and es pabeidzu sesiju, šodien nujau ir 30ais un 8:30 jāsatiek nadzīte ūn japavada viņa līdz bērnu tiesību birojam or w/e they're called and then jādodas uz darbiņu, kur mani dzenās kā vergu, bēt nū man laikam rīt pat nebūs iebildumu, jūtu ka būs laba diena.. tā pat kā 29ais.
Žēl ka plānotais brauciens izjuka, bēt nu man tāpat bija labs garīgais, and kad izgāju no universitātes satiku zaņu, ūn tas laikam bija pamatīgākais samīļojiens ko jebkad biju saņēmis, priecē^^
Next.. vakarnakt nosmējos, jo noskatījos Elfen Lied.
Āk dievs Nyuu is just awesome, tik awesome ka man pat sagribējās nicku nomainīt uz Nyuu, par ko es pat tā nopietni padomāšu, kā nekā pirmais solis (ava anyone?) tajā virzienā jau ir sperts. Vienīgi žēl ka Nyuu bija jau aizņemts un nācās taisīt IamNyuu. :D
Jāņu dienā pirms devos uz ķeguma impēriju parunājos ar Jeicku ūn viņa pastāstīja kā iet in the Philipines, ūn bija šokā kad es teicu ka tajā dienā bija svētki kad jālēc pāri ugunskuram ar alu rokās. õšom ^^
Pirms 3h man uzrakstīja arta, parunājāmies kādas 40 min and tajā laikā es saņēmu 125 (jā es saskaitīju) virtuālos hugus, žēl ka viņa ir ventspilī and mūsējos vairs nesatiek īpaši, bet nu, kā jau norunāts, šovasar pavisam noteikti savāksim mūsējos kopā, pat ja es to vairs nedarīšu, because I'm a whiner and I'm sick of our people who can't even make sure that that ONE day WILL be free for them, kad viņiem mēnesi iepriekš pasaka. Nē vajag tā pat 2 dienas pirms "the day" saņemt kādus 15 zvanus ar vārdiem "zini, es laikam netikšu, man te jādara ir tas tas tas.."
Bēt nu whatever, gan jau kādam citam izdosies labāk kā 50% success ratio, kā man. :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru